TAVOITA ELOKUVISTA, MUSIIKISTA JA PELAAMISESTA KIINNOSTUNUT KOHDERYHMÄ MYÖS KESÄLLÄ

Tämäkään kesä ei tee poikkeusta, sillä elokuvat, suoratoistosisällöt, musiikki ja videopelaaminen kiinnostavat kuluttajia vuodenajasta riippumatta.

Pop Median viihteelliset sisällöt vetävät lomailevat suomalaiset puoleensa, ja sivustojen kävijäliikenne pysyy korkealla tasolla myös kesäkuukausina. Laadukkaissa mediaympäristöissä brändisi nousee viihteen eturiviin kesän mielenkiintoisimpien elokuvien, artistien, festareiden ja pelijulkaisuiden rinnalle. 

Pop Median monipuolisista digitaalisen markkinoinnin ratkaisuista löytyy jokaiselle brändille ja budjetille sopiva vaihtoehto, jolla saadaan positiivista nostetta ja tuloksia aikaiseksi.

Valkokankaille saapuu kesällä muun muassa koko perheen suosikki Inside Out – mielen sopukoissa 2, moottoripyöräkerho The Vandalsin tarinan kertova The Bikeriders, uusi versio eeppisestä katastrofielokuvasta Twisters ja yhteen kaikkien aikojen myydyimmistä videopelisarjoista perustuva Borderlands.

Festari- ja keikkakesä on saatu myös hienoon vauhtiin ympäri Suomen. Yksi kesän odotetuimmista tapahtumista on varmasti Coldplayn keikat olympiastadionilla. Tuskin menemme arvauksissamme kovin metsään, jos veikkaamme että nämä keikat ovat monen lomaltapalaajan keskusteluissa elokuun alussa.

Olipa elokuva- tai musiikkimakusi mikä tahansa, niin Pop Median vahva suositus on nauttia laatuviihteestä elokuvien, musiikin ja pelien muodossa myös kesällä. Pop Median suositut ennakkonäytökset jatkuvat syyskaudella, ja tämän uutiskirjeen tilaajana saat niihin kutsut ensimmäisenä.

Lisätietoja kesäkampanjoista tai kuinka brändisi nostetaan loppuvuonna viihteen eturiviin, voit kysyä lomakaudella osoitteesta media@popmedia.fi

Hyvää kesää!