Pop Median tavoittavuus kasvaa yli 200 000 naisella

Pop Median tavoittaman kohderyhmän koko kasvaa yli 200 000 naisella, kun Suomen Blogimedian ja Bella-blogien displaymyynti siirtyy Babler Oy:n kanssa tehdyn sopimuksen myötä yksinoikeudella Allerilta Pop Medialle.

Suomen Blogimedia on itsenäisten bloggaajien yhteisö, joka tuottaa laadukasta sisältöä muun muassa muodista, sisustuksesta, kauneudesta, ruoasta, matkailusta ja liikunnasta kiinnostuneille. Suomen Blogimedian bloggaajat ovat lunastaneet lukijoidensa luottamuksen vuosien aikana, ja he ovat tunnettuja sosiaalisen median mielipidevaikuttajia.

Bella-blogit on 20 blogista koostuva portaali, jonka käsittelemiin aihepiireihin kuuluvat perhearki ja lapset, tyyli ja muoti, kotoilu ja hyvinvointi sekä hetket ja fiilikset. Bella-blogit täydentää erinomaisesti Suomen Blogimedian tarjontaa, ja sivustot tarjoavat yhdessä entistä laajemmat mahdollisuudet tehdä hyvin kohdennettua display-mainontaa ja ammattimaisesti johdettua blogiyhteistyötä.

Suomen Blogimedia ja Bella-blogit tavoittavat aktiivisen 20-40-vuotiaiden kaupunkilaisnaisten kohderyhmän, joka etsii blogeista sekä inspiraatiota että tietoa uusista tuotteista ja ilmiöistä. Pop Median ja Bablerin yhteistyö tähtää entistä parempaan blogikävijöiden verkko- ja kulutuskäyttäytymisen ymmärtämiseen ja sitä kautta entistä tehokkaampien displaykampanjoiden toteuttamiseen niin desktopissa kuin mobiilissakin, jonka osuus kävijäliikenteestä on jo reilusti yli 50 %.

”Pop Median innovatiiviset mediaratkaisut, osaaminen ohjelmallisessa ostamisessa ja nopea reagointikyky uusimpien mainosteknologioiden käyttöönotossa olivat tärkeässä roolissa uuden yhteistyökumppanin valinnassa”, kertoo toimitusjohtaja Tanja Ylikangas Bablerilta ja jatkaa: ”Pop Medialla on loistava asenne ja tekemisen meininki, on hienoa päästä yhteistyöhön.”

Pop Median tarjonta monipuolistuu huomattavasti yhteistyön kautta, kun pystymme tarjoamaan jatkossa hyvin kohdennettua mainontaa blogien eri aihealueista kiinnostuneille henkilöille, joista yli 90 % on naisia. Laadukas mediaympäristö ja hyvin tuotettu sisältö ovat aina olleet toimintamme keskiössä, joten blogiyhteistyö Bablerin kanssa sopii kasvustrategiaamme erinomaisesti.

Suomen Blogimedia
Bella-blogit

Babler Oy on blogimarkkinointiin erikoistunut viestintätoimisto, joka omistaa Suomen Blogimedian ja Bellat-blogiportaalin. Babler palvelee yrityksiä viestinnän ja markkinoinnin tarpeissa, kun tavoitteena on syventää yrityksen ja kohderyhmän suhdetta sekä rakentaa tunnettuutta yhdessä sosiaalisen median mielipidevaikuttajien kanssa suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti. Babler on asiantuntija, joka tuntee bloggaajat, alan uudistuvat toimintatavat ja tietää, mistä aineksista syntyy onnistunut sisältöyhteistyökampanja. Babler Oy on osa markkinointiviestinnän suunnittelu- ja konsulttiyhtiö Ida Fram Groupia.

Pop Media Oy digitaalisiin palveluihin keskittynyt mediayhtiö, joka tarjoaa laadukasta viihdesisältöä verkossa, sosiaalisessa mediassa ja printissä. Pop Median muita brändejä ovat muuan muassa musiikkimediat Soundi, Rumba, Inferno ja uusi urbaaniin musiikkiin keskittyvä FUM, elokuvamedia Episodi sekä Suomessa, Virossa ja Ruotsissa toimiva keikkakalenteri Meteli. Pop Median edustamat verkkomediat tavoittavat viikossa noin 500 000 eri kävijää ja sivulatausmäärä oli  viime viikolla yli 2 miljoonaa sivulatausta. (TNS Metrix 39/2016)