Pop Median tavoittavuus kasvaa kahdella huippusuositulla vaikuttajalla
Pop Media kasvattaa digitaalisten markkinointiratkaisujen valikoimaa ja tavoittavuutta kahdella huippusuositulla vaikuttajalla. Intohimoisesti ruoanlaittoon suhtautuva FOOD-kohderyhmämme vahvistuu, kun Suomen suosituimpiin ruokabloggaajiin kuuluvat Kinuskikissa ja Hellapoliisi siirtyvät syksyllä Pop Median edustukseen.
“Olemme luonnollisesti innoissamme, kun pääsemme mukaan kehittämään kahta ainutlaatuista yhteisöä ja mediaa sekä työskentelemään samalla näiden ihastuttavien vaikuttajien kanssa”, kertoo Pop Median COO Mikko Mali.
Mainostajille Pop Median solmimat kumppanuudet avaavat entistä monipuolisempia yhteistyömahdollisuuksia tavoittaa ruoanlaitosta ja leivonnasta monipuolisesti nauttiva kohderyhmä. Kinuskikissa ja Hellapoliisi tavoittavat sivustojensa kautta satojatuhansia kotikokkeja joka kuukausi. Sosiaalisen median kanavat ovat myös näiden vaikuttajien hallussa, ja tänään Kinuskikissa ylitti upeasti 100 000 seuraajan määrän Instagramissa.