Pop Median digikehitys tuottaa tulosta, Pop Digital kävijäennätykseen!
Viihdemediayhtiö Pop Media lisää potkua digitaalisiin tuotteisiin ja siirtää koko henkilöstön digiliiketoimintaan.
”Digitaalisen liiketoiminnan kehitys on ollut odotettua parempaa ja päätimme ottaa ison askeleen kohti tulevaisuutta. Pop Median päätuotteita ovat jatkossa musiikin ja elokuvan digitaaliset palvelutuotteet sekä uutistuotanto digitaalisiin kanaviin. Vaikka teemme vielä korkealuokkaisia kohderyhmälehtiäkin, jokainen popmedialainen on jatkossa mukana digitaalisen sisällön tuottamisessa ja digipalveluiden kehittämisessä. Lisäresursseja saamme mm. siitä, että yhdistämme Rytmi-lehden Soundiin ja siirrämme Como-lehden sisällön kokonaan verkkoon”, kertoo Pop Median toimitusjohtaja Tuomo Häkkinen.
Pop Digital on Suomen johtava elokuva- ja musiikkitiedon uutisiin, blogeihin ja jakamiseen keskittyvä verkkoyhteisö. Sen keskiössä ovat printtipuolella aloittaneet brändit Rumba ja Soundi, sekä vahvat sosiaaliset mediat Meteli, Mikseri ja Leffatykki. Elokuvapuolella suurimmaksi on noussut Episodi ja peleissä Tilt.
Pop Digitalin uusi kävijämäärän ennätys tehtiin viime viikolla kun sivustoilla vieraili yli 320.000 uniikkia kävijää (TNS Metrix). Merkittävä osa liikenteestä tuli jo mobiililaitteen kautta. Tavoitteena on tuplata kokonaismäärä vuoden sisällä ja saada vähintään puolet liikenteestä mobiilista. Pop Median ensimmäinen Mobile First tuote lanseerataan vuoden 2014 alussa.