Pop Media rokkaa mobiilissa ja festareilla

Pop Median alkuvuosi on ollut täynnä vauhtia ja onnistumisen iloa, kun olemme saaneet olla toteuttamassa upeita kampanjoita kanssanne. Suuret kiitokset kaikille yhteistyökumppaneille, mainostajille sekä toimistoille, jotka olette uskoneet laadukkaan sisällöntuotannon voimaan ja jakaneet oman viestinne tavoittamallemme yleisölle.

Aikana jolloin taistelu kuluttajien ajankäytöstä käy entistä kiivaampaana, on mukava huomata, että suurella intohimolla tuotettu sisältö musiikista, elokuvista, peleistä ja muusta viihteestä puhuttelee entistä suurempaa kohderyhmää ja positiivinen mediaympäristö saa tutkitusti tuloksia aikaan. Hyvänä esimerkkinä positiivisesta meiningistä oli hiljattain Teurastamolla järjestetty Beyoncé Party, joka keräsi iloista juhlakansaa paikalle moninkertaisesti yli ravintoloiden kapasiteetin.

Monen median valmistautuessa vuoden hiljaisimpaan aikaan, Pop Medialla valmistaudutaan yhteen vuoden kiireisimmistä kuukausista. Kesä on jokaisen leffafanin kulta-aikaa, kun valkokankaille saapuu useita kassamagneetteja Independence Daystä, Ghost Bustersiin ja Suicide Squadiin. Leffafaneja hemmotellaan erityisesti Helsingissä, jossa Finnkino avaa huomenna Scape-premiumsalin, joka jokaisen leffafanin on ehdottomasti koettava.

Pop Media on tuttuun tyyliin vahvasti mukana kesän suurimmilla festareilla, jotka ovat jo kulman takana. Festarikaravaani on jo liikkeellä ja jatkaa ensi viikonlopun Tuskan ja Provinssin kautta Ruisrockiin ja sieltä pienempien tapahtumien kautta Ilosaarirockiin, palatakseen niemien ja notkojen kautta elokuiseen Helsinkiin ja Flow-festivaalille.

Pop Median sivustojen liikenteestä noin 45 % tulee mobiilista ja mobiilin käyttökokemuksen parantaminen onkin ollut yksi alkuvuoden suurimpia hankkeitamme. Kesällä mobiilikäyttö kasvaa entisestään ja laajan ratkaisuvalikoiman ansiosta aktiivinen kohderyhmämme on entistä helpompi tavoittaa myös mobiilissa. Natiivimainonta mobiilissa on tällä hetkellä kysynnän kärjessä.

Kerromme mielellämme lisää alkuvuoden menestyscaseista ja yhteistyömahdollisuuksista, oli kesäkampanjasi vielä suunnittelupöydällä tai ensi vuosi jo mielessä. Uskomme, että laadukkaalle sisällölle ja innovatiivisille mediaratkaisuille löytyy tilausta myös tulevaisuudessa.

Lähde kanssamme viihteelle!

Kuva: Saara Autere –  saaraautere.com (Beyoncé Party)