Pop Media ja Indiedays yhteistyöhön ja saman katon alle
Musiikkiin ja elokuviin keskittyvä mediayhtiö Pop Media ja muoti- ja lifestyle-blogiportaali Indiedays ovat sopineet yhteistyöstä, joka koskee mediamyyntiä ja tuotekehitystä. Yhtiöt lanseeraavat vuoden vaihteessa Urban Life -kohderyhmäpaketin, joka tavoittaa viikossa yli 500 000 uniikkia verkkokävijää. Mainostajille yhteistyö tarjoaa laadukkaista lifestyle-medioista koostuvan peittävän ja tarkasti profiloituvan kanavan aktiivisten 18–45-vuotiaiden kaupunkilaisten tavoittamiseen. Yhteistyötä tiivistää myös se, että Indiedays toimii Pop Median kanssa samoissa tiloissa Fredrikinkadulla 15.12.2014 alkaen.
”Pop Median ja Indiedaysin kohderyhmäymmärrys ja jatkuva halu kehittyä ovat loistava perusta yhteistyölle. Yhteistyö näkyy ensin mediamyynnin uusina ratkaisuina, joiden avulla kohderyhmät tavoitetaan tehokkaasti. Jatkossa voimme tuoda markkinoille uusia verkkotuotteita, joissa yhdistyvät näiden yritysten vahvuudet”, kertoo Pop Median toimitusjohtaja Tuomo Häkkinen.
”Indiedaysin lukijoista enemmistö on naisia ja Pop Median profiili on puolestaan miespainotteinen. Pieni päällekkäispeitto mahdollistaa kattavan mediakokonaisuuden. Kuukausittainen tavoittavuutemme nousee reilusti yli miljoonaan uniikkiin kontaktiin. Yhdistämällä mediayritystemme lukijakunnat ja osaamisen voimme luoda nopeasti myös uusia innovatiivisia ratkaisuja”, toteaa Indiedaysin toimitusjohtaja Esa Suurio.
Lisätiedot:
Pop Media Oy, toimitusjohtaja Tuomo Häkkinen, puh. 040 5122398
Indiedays Oy, toimitusjohtaja Esa Suurio, puh. 040 7120211