Pop Media Goes Digital

Pop Median uusi liiketoiminta-alue on nimeltään Pop Digital. Liiketoiminnan ydin on lehtibrändeihin perustuvat verkkosivustot. Verkkomediat tukeutuvat näin Suomen tunnetuimpiin musiikki- ja elokuvalehtiin. Avainsisältönä ovat tiheään tahtiin päivittyvät uutiset, tuoreimpien levyjen ja elokuvien arviot sekä niihin liittyvät keskustelut ja kilpailut.

Uutispäällikkönä Saku Schildt

Pop Median verkkosivustot tuotetaan omalla henkilökunnallaan, vaikka lehtien sisällöntuotantoa käytetään vahvasti hyväksi. Verkon uutistuotannon päälliköksi on nimitetty Rumban toimituspäällikkö Saku Schildt. Tavoiteena korkealaatuinen journalismi höystettynä verkkoon kuuluvalla viihteellisyydellä. Pop Median lehdille ominainen uutislähteiden tarkistus ja tietojen oikeellisuus ovat korkeassa arvossa myös verkon uutistuotannossa. Lisäksi kuvaan tulee julkaisunopeus.

Musiikin ja elokuvan verkkoyhteisö

Pop Digital verkkoyhteisö rakentuu maaliskuun alusta alkaen kymmenestä sivustosta, jotka tavoittavat viikoittain yli 200.000 eri kävijää (Leffatykki.com alkaen 15. maaliskuuta).

Uusi liiketoiminta kattaa verkon lisäksi sähköiset lehdet, joita Pop Media alkaa julkaisemaan vuoden 2012 aikana.

Pop Media on Suomen suurin elokuvan ja musiikin sisällöntuottaja.