Sisältö- ja vaikuttajamarkkinointi

Sisältömarkkinointi ja vaikuttajat

Hyvin tuotettuja sisältöjä luetaan, jaetaan ja niitä voidaan käyttää monipuolisesti ostetussa, omassa sekä sosiaalisessa mediassa.

Pop Median sisältömarkkinoinnin ratkaisut tarjoavat mainostajille mahdollisuuden päästä lähelle kuluttajaa heille merkityksellisissä ympäristöissä. Laadukas sisällöntuotanto ja luovat ratkaisut toimivat tehokkaasti, ja niiden jättämä muistijälki on pitkä.

Olemme luotettava kumppani sisältöstrategiasta toteutukseen ja laadukkaat mediaympäristömme tukevat tuloksellista sisältömarkkinointia. Tuotamme sisällöt tarvittaessa avaimet käteen, aina tekstistä ja kuvista videoihin saakka.

Pop Media edustaa myös tunnettuja suomalaisia vaikuttajia ja yksi vahvuusalueemme on elintarvikealan tuloksellinen markkinointi.

Kinuskikissa ja Hellapoliisi tavoittavat sivustojensa kautta molemmat noin 100 000 ruoanlaitosta ja leivonnasta kiinnostunutta kuluttajaa viikossa.

Sweet Food O’Minen Sari Spåra tarjoaa lisää maukkaita kohtaamisia ja tuorein lisäyksemme on Ruoka ja Koti -blogi, jossa Marja Jantunen jakaa reseptejä ja kodinhoitovinkkejä kohderyhmän arkea helpottamaan.

Vaikuttajien sosiaalisen median kanavia hyödynnetään monipuolisesti lähes jokaisessa yhteistyössä.

Hinnasto

Sisältö ratkaisee – ei budjetti.

Sisältö ja jakelu räätälöidään kunkin asiakkaan, tuotteet ja kampanjan tavoitteet huomioiden. Tuloksellinen sisältömarkkinointi ei tarkoita automaattisesti suuria budjetteja, vaan kohtuullisella panostuksella ja pitkäjänteisellä työllä päästään myös erinomaisiin tuloksiin.


Sisältömarkkinointi ja vaikuttajat parhaimmillaan

Sisältö ratkaisee

Kohderyhmälle mielenkiintoinen ja relevantti sisältö saa parhaat tulokset aikaisesti. Olemme sisällöntuotannon ammattilaisia.

Uskottavuus

Vaikuttajat ovat seuraajakuntansa idoleita, joiden mielipiteitä ja suosituksia kuunnellaan.

Vaikuttavuus

Hyvin tuotettuja sisältöjä kulutetaan vielä viikkoja, kuukausia ja vuosia niiden ensimmäisen julkaisun jälkeen.

Yllätyksellisyys

Ole rohkea ja älä tee sellaista sisältöä, mitä kaikki kipailijasi jo tekevät.