Mainonta

Lupauksemme

Yhdistämme terävimmän markkinointiteknologian, datan ja uniikit kohderyhmät Suomen parhaiksi mainosratkaisuiksi.

Tunnemme onnistuneen kampanjan rakennusainekset.

Laadukkaat mediat

Pop Median tunnetut ja kuluttajien arvostamat verkkosivustot tarjoavat laadukkaan ja brändille turvallisen ympäristön.

Vaikuttavat mainosmuodot

Hyvin sijoitetut ja näyttävät mainosmuodot vangitsevat kuluttajien huomion ja takaavat korkean viewabilityn.

Osaava optimointi

Digitaalinen mainonta ei ole raportointia, vaan jatkuvaa optimointia parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.

Oikeat ratkaisut ja tuotteet

Kokeneet IAB-sertifioidut asiakkuuspäällikkömme löytävät tavoitteisiin ja budjettiin parhaiten sopivat ratkaisut ja tuotteet.

Mainonnan ratkaisumme

Videomainonta

Videomainonta kasvattaa suosiotaan ja se on erittäin tehokas tapa herättää kuluttajien mielenkiinto ja nostaa brändin tunnettuutta. Pop Medialla maksat vain loppuunkatselluista videoista, jolloin hukkakontakteja ei ole.

Display- ja mobiilimainonta

Display- ja videomainonnan ehdotus valttikortti on sen kyky olla läsnä kuluttajan arjessa oikeaan aikaan. Laajojen kohdennusmahdollisuuksien ja datan avulla tavoitetaan juuri oikea kohderyhmä.

Natiivimainonta

Natiivimainonta on erinomainen tapa puhutella kohderyhmään sen omalla kielellä, kohderyhmälle tärkeässä mediaympäristössä. Onnistuneen natiivimainonnan takana on laadukas sisällöntuotanto ja hyvin kohdistettu jakelu.

Sisältömarkkinointi

Olemme luotettava kumppani sisältöstrategiasta toteutukseen ja tuotamme sisällöt tarvittaessa avaimet käteen, tekstistä ja kuvista videoihin saakka. Laadukkaat mediaympäristömme tukevat tuloksellista sisältömarkkinointia.

Lehtimainonta

Pop Median aikakauslehdet ovat 2020-luvun premium-tuotteita, joita luetaan pitkään ja joilla on erityisen vahva lukijasuhde. Soundi, Inferno, Episodi ja Festarilehti ovat musiikkia ja elokuvia seuraavalle yleisölle klassikkotuotteita.

Uutiskirjeet

Sähköposti- eli uutiskirjemarkkinointi on hyvä lisä muuhun digitaalisen markkinointiin. Omasta halustaan uutiskirjeen tilanneet kuluttajat ovat aidosti kiinnostuneita sisällöstä ja kaupalliset viestit saavat uutiskirjeissä suuren huomioarvon.

Uutisia

Mainonnan tuoreimmat tuulet. Sähköpostiisi.

Tilaa mainonnan tuoreimmat kuulumiset suoraan sähköpostiisi.