Kuukauden aikkarimainos on Fat Lizardin mainoskokonaisuus Inferno-lehdessä

Pop Median Inferno-lehdessä julkaistu Fat Lizard -panimon moniosainen mainoskokonaisuus voitti tammi-helmikuun Kuukauden aikkarimainos -kilpailun. 

Aikakausmedia kertoo toteutuksesta verkkosivuillaan seuraavasti.

Fat Lizardin neljäsosa-aukeaman kokoiset mainokset on sijoiteltu eri puolelle lehteä, jolloin ne tulevat lukijaa vastaan useamman kerran. Lyömätön trio -mainossarja päättyy komeasti lehden lopusta löytyvään kokosivun mainokseen.

Näkyvä paikka eri aukeamilla luo tehokasta toistoa aikakauslehteä lukiessa ja jopa selatessa. Muistijälki voi jopa ohjata lukijaa palaamaan aiemmin näkemäänsä mainokseen, kun mainos oivalletaan sarjaksi, toteaa Fat Lizardin luova johtaja Topi Kairenius.

Raskaan rockin erikoislehdessä Infernossa julkaistu mainossarja copyineen on muotoiltu taitavasti kohderyhmälle sopivaksi. Kokonaisuus on julkaistu myös Soundissa.

Mainokset on huomattu, ja palautteen perusteella Fat Lizardin meininki ja Americana-imago sopivat rokkilehtiin. Infernon digipuolella videobannerimme ovat saaneet poikkeuksellisen paljon loppuunkatseluja. 

Fat Lizardin ja Infernon yhteistyö käynnistyi vuonna 2019, kun metallijätti Children of Bodomin ensimmäinen bändiolut lanseerattiin. Mainonta raskaaseen musiikkiin painottuvassa printissä ja digissä oli luontevaa kyseiselle juomalle. Sen myötä yhteistyö on laajentunut myös Soundiin sekä elokuviin keskittyvään Episodiin, jonka mainoksissa on voitu hyödyntää muun muassa leffaviittauksia.

Kysy lisää kuinka yrityksesi ja tuotteesi nostetaan luovalla tavalla kohderyhmän tietoisuuteen Pop Median digissä ja printissä.

Lisätiedot  media@popmedia.fipyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 5601750