
KESÄLLÄ KULUTETAAN ENEMMÄN – TURVALLISET MEDIAYMPÄRISTÖT MAINOSTAJILLE
Kesä on viihteen ja kevyemmän sisällön aikaa – ja samalla erinomainen hetki tavoittaa ostovalmiit kuluttajat turvallisessa mediaympäristössä.
Kesällä suomalaiset rentoutuvat – ja kuluttavat. Vapaa-aika lisää ostopäätösten spontaaniutta, ja yli puolet suomalaisista kertoo tekevänsä hankintoja kesäkuukausina herkemmin kuin muulloin.
Elokuvat, suoratoistosisällöt, musiikki ja videopelit ovat aiheita, joiden pariin yleisö hakeutuu aktiivisesti – ja Pop Median verkkomediat tarjoavat tehokkaan kanavan tavoittaa juuri näistä aiheista kiinnostuneet kuluttajat. Sivustojemme kävijämäärät pysyvät korkealla tasolla kesästä toiseen.
Brändisi näkyy ympäristössä, jossa ei käsitellä sotaa, talouskriisejä tai politiikkaa – vaan viihdettä, elämyksiä ja kulttuuria. Tämä tekee Pop Median kanavista paitsi brand safe -ympäristön, myös poikkeuksellisen houkuttelevan mainosalustan kesäkampanjoille.
Tulevan kesän kohokohtia ovat mm. odotetut elokuvaensi-illat, kun Jurassic World Rebirth, Superman sekä Disneyn ja Pixarin Elio saapuvat valkokankaille. Festarit ja suuret keikat Guns N’ Rosesista Kylie Minogueen ja pelimaailman odotettu julkaisu, uuden Nintendo Switch 2:n saapuminen kauppoihin, täydentävät kesän viihdekattauksen ajankohtaisimmalla sisällöllä.
Pop Median digitaalisista markkinointiratkaisuista löytyy vaihtoehtoja, jotka istuvat niin isommille kesäkampanjoille kuin pienemmille taktikoille – turvallisesti, tuloksellisesti ja viihteen eturivissä.
Lisätiedot media@popmedia.fi, pyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 560 1750