Episodi on elokuvien ja suoratoiston ykkönen

Episodin kasvutarinaa elokuvalehden pienestä blogista miljoonan kuukausittaisen kävijän huippusuosituksi verkkosivustoksi on ollut mielenkiintoista seurata. 

Juuri päättynyt tammikuu oli neljäs peräkkäinen ennätyskuukausi Episodin verkkosivustolla, jossa vierailtiin kuukauden aikana yli 3 miljoonaa kertaa. (Lähde Google Analytics)

Episodin verkkosivuston toimituspäällikkö Jussi Huhtala on oikea henkilö kertomaan mitä menestyksen takana piilee.

Episodin verkkosivustoa on kehitetty pitkäjänteisesti vastaamaan lukijoiden tarpeisiin.

Haluamme tarjota Episodin verkkosivustolla kiinnostavaa sisältöä kaikille elokuvista ja sarjoista kiinnostuneille, oli sitten kyseessä valkokangas, suoratoisto, tallenteet tai televisio. Ennätysmäiset luvut osoittavat, että uutiset, arviot ja katseluvinkit on otettu vastaan innostuneesti.

Suomalaiset arvostavat laadukasta katsottavaa ja haluavat myös lukea laadukkaasti tuotettua sisältöä heille tärkeistä aiheista verkossa.

Pandemia on ollut raskasta aikaa elokuvateattereille. Nyt näyttää onneksi siltä, että elokuvien ja sarjojen ystäviä hemmotellaan kohta suoratoistopalveluiden lisäksi myös valkokankailla. Tämä lupaa hyvää myös Episodille.

Mainostajille Episodi tarjoaa tehokkaan kanavan tavoittaa valkokangaselokuvista, suoratoistosta ja muusta viihteestä kiinnostunut kasvava kohderyhmä. Vuodelle 2022 valikoimaan on tullut uusia mainosmuotoja ja sosiaalisen median mahdollisuuksia.

Lisätiedot  [email protected], pyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 5601750