Elokuvat, musiikki, pelit – Suomen suosituimmat viihdesisällöt mainostajalle

Musiikki puhuttaa ja saa tunteita aikaan sukupuolesta, iästä ja asuinpaikasta riippumatta. Uudet elokuvat, sarjat sekä klassikot pysyvät puheenaiheina kahvipöydissä ja sosiaalisessa mediassa vuodesta toiseen. Pelit kasvattavat suosiotaan, ja pelaaminen on yksi nopeimmin kasvavista megatrendeistä maailmassa. 

Vaikka vallitseva maailmantilanne on muuttanut kulutustottumuksia livemusiikista striimaamiseen ja elokuvateattereista kotikatsomoihin, ei musiikin, elokuvien ja pelien suosion kasvulle näy loppua.  Musiikkituottajien ja Teoston julkaisemasta Musiikinkuuntelu Suomessa 2020 -tutkimuksesta esimerkiksi selviää, että 35 prosenttia kuluttajista on lisännyt musiikin kuuntelua.

Musiikki, elokuvat ja pelit luovat positiivisia mielikuvia suosikkiartisteista ja -biiseistä, unohtumattomista ensi-illoista ja popcornin tuoksusta, kaverin suosittelemista uusista sarjoista tai kauan odotetun pelisarjan tuoreimmasta julkaisusta. Pop Median kanavista muun muassa Episodi, Soundi, Tilt, Rumba, Inferno ja Meteli pitävät kuluttajat kartalla näistä aihepiireistä.

MAINOSTAJA! Miksi et siis hyödyntäisi tätä nostetta ja veisi brändiäsi positiiviseen mediaympäristöön Pop Median kanavissa? Onko halvin kontaktihinta kontekstia ja kohderyhmää tärkeämpi? Entä näkyykö brändisi mieluummin negatiivisten uutisten virrassa vai pitkään odotetun elokuvan tai Suomen suosituimman artistin yhteydessä?

Pop Median asiantuntijat auttavat sinua löytämään oikean kohderyhmän, kanavan ja mediaratkaisun jokaisen kukkaroon sopivalla budjetilla.

Display- ja videomainonta, natiivimainonta, sosiaalinen media, vaikuttajamarkkinointi ja luovat ratkaisut. Lähde kanssamme viihteelle! 

Lisätiedot  media@popmedia.fi, pyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 5601750