Elokuvamedia Episodi rikkoi jälleen kävijäennätyksiä

Vuoden odotetuin ensi-ilta koettiin viikko sitten, kun James Bond ja 007 No Time to Die saapui elokuvateattereihin.

Elokuva nousi odotetusti suosituimmaksi elokuvaksi, kun elokuvateatterit täyttyivät koronarajoitusten poistuttua. Positiivinen noste elokuvien ympärillä on näkynyt jo pitkään myös Suomen suurimmassa elokuvamediassa Episodissa

Tiedonjanoiset kuluttajat etsivät viime kuussa ennätystahtiin arvioita seuraavasta elokuvaelämyksestä ja vinkkejä seuraavasta huippusarjasta.

Episodi.fi-sivustolla vierailtiin syyskuussa 2 140 347 kertaa kahden miljoonan ylityksen ollessa sivuston kaikkien aikojen ennätys. Positiivinen noste näkyi myös Episodin sosiaalisen median kanavissa.

James Bond saa loppuvuonna seuraa monesta upeasta ensi-illasta, ja mainostajille tämä tarkoittaa huikeita yhteistyömahdollisuuksia.

Tavoita elokuvia rakastava kohderyhmä positiivisessa mediaympäristössä ja kysy lisää markkinointiratkaisuista tai pyydä tarjous!

Lisätiedot  media@popmedia.fi, pyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 5601750