Case: Hartwall Original Long Drink ja Teflon Brothers -virtuaalikonsertti
Hartwall Original Long Drink ja koko kansan Teflon Brothers järjestivät ilmaisen Harmaa Rinne After Ski -virtuaalikonsertin lauantaina 20. maaliskuuta. Pop Media oli mukana toteuttamassa tapahtuman näyttävää markkinointikampanjaa osana laajempaa kokonaisuutta.
Kampanjabriiffiin saatuaan Pop Median luova tiimi lähti skibidi skimbaamaan ja miettimään kuinka ”after ski -jengi” ja Teflarien fanit saadaan parhaiten Pop Median viihteellisissä mediaympäristöissä kiinni.
Tiiviissä yhteistyössä mediatoimisto Dagmarin kanssa päädyttiin ratkaisuun, jonka keskiössä oli lähestyvästä tapahtumasta kertova natiivimainonta, jossa ääneen pääsivät myös Teflon Brothersin Pyhimys, Heikki Kuula ja Voli.
Natiivimainontaa tuettiin näyttävällä display- ja videomainonnalla, jossa kuluttajat ohjattiin harmaaseen rinteeseen nostaen kierroksia tapahtuman lähestyessä. Virtuaalikonsertti nostettiin myös Suomen suurimman keikkakalenterin Metelin hakutulosten kärkeen sponsoroidulla tapahtumanostolla. Pop Median aikakauslehdet Soundi ja Episodi ilmestyivät myös sopivasti tapahtuman alla, ja kaikkien aikojen after ski -keikka näkyi myös printissä.
”Musa- ja bilekansan tavoittamiseen Pop Media tuntui alusta asti luontevalta mediaympäristöltä, ja olimme erityisen vakuuttuneita siitä, miten hyvän kokonaisuuden Pop Media oli kampanjalle suunnitellut. Yhteistyöstä huokui Pop Median sitoutuneisuus ja tahto tehdä Virtual After Skistä kaikkien aikojen After Ski. Videomainonnan katseluajoista ja natiiviartikkelin lukuajoista päätellen valittu mediakumppani osui nappiin!” kertoo Digital Planner Tuuli Nummela Dagmarista.
Hartwallin Brand Manager Ella Lindberg jatkaa: ”Olemme Hartwallilla oikein tyytyväisiä kampanjaan. Pop Median kautta saimme hyvin sekä meidän että Teflon Brothersien kohderyhmät kiinni. Pop Median kampanja toimi erittäin hyvin virtuaalikonsertin markkinointiin ja keikkaa katsoi 168 000 kuluttajaa”.
Pop Media nostaa hattua kaikille yhteistyökumppaneille, jotka lähtevät ennakkoluulottomasti luomaan jotain uutta. Upean keikkakokemuksen lisäksi konseptin kruunasi uuden alkoholittoman Hartwall Original Long Drinkin lanseeraus. Tuote tulee saataville legendaarisen greippimaun lisäksi myös inkiväärinmakuisena. Pop Median omassa virtuaalisessa kisakatsomossa after ski -tunnelma oli myös katossa.
Lisätiedot media@popmedia.fi, pyydä tarjous tai soita Mikko Mali 050 5601750