Pop Media vahvistaa johtoa, myyntiä ja teknologiaosaamista

Pop Media on nimittänyt kaksi uutta henkilöä yhtiön avainpositioihin. Samalla Pop Media tarkentaa strategiaansa yhä tiiviimmin asiakkuuksista johdettuun liiketoimintamalliin, jossa teknologia tukee vahvasti tuloksellista markkinointia. Yhtiön uudet liiketoimintayksiköt ovat Markkinointiratkaisut, Sisällöt, Mediakumppanit ja Teknologiat.

Asiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi on nimitetty Aleksi Rautakorpi tittelinään Chief Client Officer. Rautakorpi vahvistaa yhtiön johtoryhmää ja Markkinointiratkaisut-yksikön liiketoimintaa asiakkuuksien johtamisen, palvelukehityksen sekä strategiatyön muodossa. Rautakorpi on toiminut aiemmin Allerilla muun muassa myynnin ja liiketoiminnan kehitystehtävissä, Fonectalla asiakkuusjohtajana ja Sanomalla asiakasvastuullisena.

Olli Sirkiä on nimitetty teknologiayksikköön Programmatic Manageriksi vastaamaan ohjelmallisen ostamisen ekosysteemin ja palveluiden kehityksestä. Sirkiä on ohjelmallisen ostamisen pioneeri, ja hän on toiminut aiemmin muun muassa SOK:lla ja Avauksella ohjelmallisen ostamisen asiantuntijatehtävissä.

Pop Media on digitaalisiin markkinointiratkaisuihin keskittynyt yhtiö, joka tuottaa sisältöä ja digitaalisia markkinointiratkaisuja alansa johtaviin medioihin. Oman sisällöntuotannon lisäksi yhtiö kehittää ja kaupallistaa kumppaneiden verkkomedioita.