Pop Media rekrytoi digiosaajia

Pop Median vuosi 2016 on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin uusien rekrytointien ja verkon kasvavien kävijämäärien myötä.

Jukka Hätinen vahvistaa laadukasta sisältöä ja suuria elämyksiä tuottavaa sisällöntuotantotiimiämme tittelinään Web Producer. Jukka on monipuolisesti musiikin parissa työskennellyt tekijä ja pitkäaikainen avustajamme. Hänellä on hallussa sekä digitaalisen median uusimmat kanavat että eniten bändipaitoja artisteilta, joista muut toimistolla eivät ole kuulleetkaan. Jukka uskoo Internetin, vinyylilevyn ja Helsingin rockluolien pyhään kolminaisuuteen.

Elina Korhonen tuo puolestaan vahvistusta Pop Median kaupallisen osaston digitaalisiin kehityshankkeisiin, tutkimukseen ja sosiaalisen median sekä ohjelmallisen ostamisen hyödyntämiseen tittelinään Digital Insight Manager. Elina on Pop Median kovin snäppääjä ja häneltä löytyy myös toimistomme laajin Marimekko-vaatekokoelma.

Haemme kasvavaan joukkoomme myös ennakkoluulotonta verkkokehittäjää.  Työssä onnistuminen vaatii hyvää osaamista seuraavissa tekniikoissa: HTML, CSS, PHP, MySQL, Javascript (ml. jQuery ja Ajax-ratkaisut), ja kokemusta myös WordPress-julkaisualustasta. Asenne ratkaisee kuitenkin enemmän kuin pitkä työkokemus. Rekryilmoitus löytyy täältä.

Kasvumme menestysresepti on tuottaa entistä parempaa sisältöä tänäkin vuonna. Kun mielenkiintoiset tarinat, elämykset ja inspiraatio tarjoillaan juuri oikeaan aikaan oikeassa kanavassa, ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen lopputuloksen.

Aika näyttää tuleeko tästä vuodesta jälleen kaikkien aikojen musiikki- ja elokuvavuosi – kaikki ennusmerkit ovat ainakin ilmassa. Talven paukkupakkasilla on hyvä muistuttaa, että kesä ja festarit lähestyvät kovaa vauhtia. Mielenkiintoisia artisteja julkistetaan ja uusia kumppanuuksia solmitaan joka viikko. Mikäli festareilla ja kesätapahtumissa viihtyvä kohderyhmä kiinnostaa, kerromme mielellämme kuinka ottaa se haltuun.