Pop Media osti vilkkaan keskustelufoorumin

Älykkään markkinoinnin asiantuntijatalo Pop Media on ostanut elokuva-aiheisen keskustelufoorumin DVDplazan. Sivusto siirtyy Pop Medialle marraskuussa.

Yhtiö vahvistaa asemaansa verkon elokuvayleisöjen markkinajohtajana. Dvdplaza liitetään Suomen suurimpaan elokuvasivustoon Episodiin, josta nostetaan jatkossa myös keskustelunaiheita foorumille. Pop Media julkaisee lisäksi Leffatykki-nimistä sivustoa ja edustaa verkkomainonnassa yhteistyökumppaniaan Finnkinoa. Elokuviin liittyvien sivustojen kävijämäärä ylittää reilusti miljoonan kävijän rajan kuukaudessa.

“Elokuvissakäynnit ja elokuvien katsominen ylipäänsä on jatkanut kasvuaan 2010-luvulla. Tavoitamme käytännössä lähes jokaisen suomalaisen, joka käy elokuvateattereissa tai harrastaa elokuvien katselua kotona. Rakennamme yhteisöllisiä kokonaisuuksia, joissa kiinnostuksen kohde yhdistää ihmisiä verkossa ja sosiaalisessa mediassa”, kertoo Episodin toimituspäällikkö Jussi Huhtala.

Pop Media tavoittaa kohderyhmäsi heille tärkeissä ympäristöissä, joista suurimmat ovat Lifestyle & Fashion, Movie Lovers, Music Culture, Food, Gamers ja Sport.

Tunnetuimpia sivustojamme ovat muun muassa Salibandy.fi, Episodi.fi, Finnkino.fi, Soundi.fi, Tilt.fi, Meteli.net, Kinuskikissa.fi ja Hellapoliisi.fi. Lisäksi juuri julkistetun Bauer Media -yhteistyön (mm. Voice.fi, Iskelma.fi ja Radionova.fi) ansiosta tavoitamme suurimman osan työikäisistä.

 

Kysy lisää markkinointiratkaisuistamme ja ohjelmallisen ostamisen deal id -sopimuksista.

Chief Operating Officer Mikko Mali 050 560 1750 mikko.mali@popmedia.fi

Programmatic Manager Olli Sirkiä 044 300 9677 olli.sirkia@popmedia.fi