Pop Media tuo natiivimainonnan mobiiliin

Pop Median toimistolla on alkuvuonna puhaltaneet positiiviset tuulet talouden yleisestä synkistelystä huolimatta. Uudet rekrytointimme ovat jo täydessä vauhdissa kehittämässä digitaalisia palveluitamme, keikkakalenteri Meteli kansainvälistyy ja tuottamamme laadukas sisältö puhuttelee entistä suurempaa joukkoa suomalaisia kuluttajia.
 
Mobiili ja desktop kilpailevat tasaväkisesti eri verkkosivuillamme suosituimman päätelaitteen tittelistä. Tämän kilpailun lopputuloksen kaikki tiedämme, sen verran väkevää mobiilin kasvu on edelleen ollut. Mielenkiintoisinta onkin nähdä, milloin suurin osa kaikesta Suomen verkkoselailusta tapahtuu mobiilin kautta, ja miten se otetaan entistä paremmin huomioon sivustoja ja mainontaa suunniteltaessa.
 
Mobiilin kautta tehdään edelleen huomattavasti desktopia vähemmän verkko-ostoksia. Olemmekin analysoineet entistä tarkemmin asiakkaidemme kanssa sitä, minkälaiset luovat ratkaisut toimivat parhaiten kampanjan tavoitteisiin nähden, ja tuoneet myös uusia näyttäviä mainosmuotoja tarjolle. Entistä oivaltavampi natiivimainonta mobiilissa tulee olemaan yksi tämän vuoden puheenaihe ja tuomme uuden työkalun myös siihen lähiaikoina.
 
Desktopin puolella kuluttajien huomiosta kamppailu on entistä kovempaa, ja taataksemme kampanjoille entistä paremman huomioarvon, mainospaikkojen määrää on tänä vuonna karsittu.
 
Isot näyttävät pinnat ovat edelleen kysynnän kärjessä, ja uusia katseen vangitsevia rich media -formaatteja on tullut tarjontaamme lisää. Videomainonta kasvaa myös kaksinumeroisilla luvuilla kuukaudesta toiseen, ja luoviin sisältömarkkinointiratkaisuihin on tuotu entistä enemmän tekniikkaa ja dataa tueksi.
 
Rakastamme haasteita – liittyvät ne sitten uuden tuotteen lanseeraukseen, teknisen ratkaisun pilotointiin tai suuria tunteita aiheuttavaan sisällöntuotantoon mobiilissa ja/tai desktopissa.