Suomen suosituin ja kattavin keikkakalenteri Meteli auttaa löytämään konsertit genrestä riippumatta. Meteli toimii suoraan selaimessa ja löytyy siten kaikissa puhelinmalleissa, tableteissa ja tietokoneissa osoitteessa Meteli.net. Palvelu on kuluttajalle täysin maksuton ja se ylläpidetään mainosvaroin. Tämä Pop Median ensimmäinen Mobile First sovellus avattiin käyttöön tammikuussa 2014.

Yksi tunnetuimmista pelialan brändeistä on myös verkkosivustona alansa johtavia. Mobiilioptimoitu Tilt.fi kertoo peliuutiset ja pelialan tapahtumat tuoreeltaan. Sivustolta löytyy myös kaikki Tilt TV-sarjan jaksot.

Episodi on monimediabrändi, jonka juuret ovat printissä. Episodi.fi kertoo elokuvauutiset päivittäin ja luo puheenaiheita leffojen ystäville. Sivustolta löytyy myös kaikki teattereihin tulevien elokuvien arvostelut. Episodi.fi on mobiilioptimoitu ja sen tablettikäyttö onkin erittäin suosittua. Vuoden aikana 12 kertaa ilmestyvä laadukas aikakauslehti Episodi on elokuva-alan johtava julkaisu. Lisäksi Episodi on aktiivinen sosiaalisten medioitten puolella, Facebookissa ja Twitterissä. Episodin maksuton uutiskirje saapuu tilaajilleen joka arkipäivä.

Rumba on monimediabrändi, joka sai alkunsa musiikkilehtenä vuonna 1983. Nykyisin Rumba.fi kertoo musiikkiuutiset päivittäin ja luo puheenaiheita musiikin ystäville. Rumba.fi on mobiilioptimoitu sivusto. Lisäksi Rumba on aktiivinen sosiaalisten medioitten puolella, Facebookissa ja Twitterissä. Rumba käsittelee suurella rakkaudella kotimaisia tuoreita artisteja, mutta kertoo laaja-alaisesti myös ulkomaisesta nykymusiikista yli genrerajojen. Rumban maksuton uutiskirje saapuu tilaajilleen joka arkipäivä.

Soundi on tunnettu monimediabrändi, joka käsittää Suomen suurimman musiikkilehden ja erittäin kattavan verkkosivuston. Soundi.fi on yksi suurimmista musiikkisivustoista ja se kertoo hyvin monipuolisesti muusikoista ja musiikista. Sivustolta löytyy valtava määrä levyarvioita ja artistiosiot, joiden kautta pystyy lukemaan kyseisestä artistista tehtyjä uutisia ja artikkeleita. Soundi on myös aktiivinen sosiaalisissa medioissa, kuten Facebookissa, Twitterissä ja Instagrammissa.

Leffatykki.com on suosittu leffailijoiden kohtauspaikka. Se on sosiaalinen media, jossa elokuvan ystävät kirjoittavat arvioita toisilleen ja kommentoivat tekstejä. Leffatykki on kävijämäärältään yksi Suomen suurimmista elokuvasivustoista. Sivustolta löytyy myös leffauutisia, TOP-listoja ja TV-vinkkejä. Leffatykin mobiilisivusto on avattu keväällä 2014.

Inferno on raskaan musiikin ystävien monimediabrändi. Lehtenä Inferno on ilmestynyt yli kymmenen vuotta ja verkkosivustona lähes saman ajan. Kyseessä on Pohjoismaiden suosituin raskaan musiikin media, jonka fanit ovat erittäin sitoutuneita omaan brändiinsä. Inferno.fi kertoo raskaat musiikkiuutiset päivittäin ja kokoaa yhteen alan ihmiset ja tekijät. Lisäksi Inferno on aktiivinen sosiaalisissa medioissa. Infernon maksuton uutiskirje saapuu tilaajilleen joka arkipäivä.

Como.fi on Pop Median brändiperheen kevyempää osastoa. Kirjoitetaan elokuva-, musiikki- ja pelituotteiden ympärillä olevista ilmiöistä ja ihmisistä. Como luo viihteen puheenaiheita ja kertoo usein ensimmäisenä alan uutisia. Sivustolla vierailijat ovat myös muita sivustoja hieman nuorempia, mutta edelleen täysi-ikäisiä.

Palvelu, joka nostaa esiin uusia musiikintekijöitä. Mikseri.netiin voit ladata itse tekemääsi musiikkia muiden kuunneltavaksi ja ladattavaksi. Musiikki saattaa nousta Mikseri-listoilla ja päästä sieltä isommille areenoille, kuten on käynyt muun muassa Happoradio-nimiselle bändille. Mikserissä majailee kymmeniä tuhansia artisteja, joista vähintään sadat ovat jatkuvasti aktiivisia. Kävijämäärältään Mikseri on yksi suurimmista musiikkiaiheisista sivustoista Suomessa.

Yksi maailman vanhimmista musiikkibrändeistä on vuonna 1934 lanseerattu Rytmi. Nykypäivänä Rytmi.com on keskittynyt areenoilla viihtyviin artisteihin, jotka ovat kaikkien tuntemia nimiä. Päivittäiset musiikkiuutiset ja alan puheenaiheet nousevat esiin sivustolta.