Display- ja mobiilimainonta

Display- ja mobiilimainonta

Display- ja mobiilimainonta on kustannustehokas tapa tavoittaa haluttu kohderyhmä haluttuna ajankohtana.

Pop Median digimarkkinoinnin asiantuntijat tuntevat tavoittamamme yleisöt ja osaavat suositella kampanjan tavoitteisiin ja budjettiin parhaiten sopivat mediat ja mainosmuodot.

Hyödynnämme kohdentamisessa tarvittaessa kolmannen osapuolen dataa, entistä tarkemman kohderyhmän tavoittamiseksi. Mainontaa voidaan kohdentaa myös alueellisesti, kellonajan, viikonpäivän, sään ja monen muun muuttujan mukaan.

Mobiilin osuus kaikista mainosnäytöistämme on noin 70%. Kerromme mielellämme ajankohtaiset vinkkimme tehokkaaseen mobiilimainontaan.

Hinnasto

Display- ja mobiilimainonta on hinnoiteltu näyttöperusteisesti (CPM)

Mainosnäyttöjen perusyksikkö (CPM) on tuhat mainosnäyttöä. Kampanjan mainosnäytöt ajetaan sovittuna ajankohtana kampanjaan valituissa medioissa.

Pop Media tarjoaa kaikkia IAB-standardoituja mainosmuotoja sivustoilleen. Sivustojen yläosassa sijaitsevat suuret ja näyttävät mainosmuodot ovat CPM-hinnoiltaan pienempiä ja taktisia formaatteja arvokkaampia.

Kysy sinun kampanjan tavoitteisiin ja budjettiin parhaiten sopivista mainosmuodoista. Muista että mainosviesti kannattaa näyttää samalle kuluttajalle keskimäärin 2-3 kertaa parhaan tuloksen ja muistijäljen saavuttamiseksi.

Esimerkkinä 2 500 € budjetilla voit saada pitkällä kampanja-ajalla ja pienellä mainosmuodolla miljoona mainosnäyttöä. Vastaavasti samalla budjetilla, lyhyellä kampanja-ajalla ja suurella mainosmainomuodolla näyttömäärä voi olla 125 000.

wdt_ID Tuote CPM Koko
1 Cross-screen paraati 16 € Desktop: 980x400 tai 980x552, Mobiili: 300x300 tai 300x600
2 Desktop paraati 20 € 980x400 tai 980x552
3 Desktop pienet 6 € 980x120, 468x400, 300x250, 160x600, 300x600
4 Mobiiliparaati 14 € 300x300 tai 300x600
5


Usein kysytyt

Kuinka suuri budjettini on oltava?

Display- ja mobiliimainonnan budjetin ei tarvitse olla valtava. Kampanja kannattaa tehdä pienelläkin budjetilla ja hyvän kohdentamisen ansiosta saat tuloksia heti.

Millaisia tuloksia voin odottaa?

Display- ja mobiilimainonta on tehokas kiinnostuksen herättäjä ja hyvä tapa muistuttaa kuluttajia ostoprosessin eri vaiheissa. Tärkeän näkyvyyden lisäksi display- ja videomainonta tuo laadukasta liikennettä asiakkaan verkkosivustolle. Pop Median verkkosivustoilta tulleet kuluttajat ostavat esimerkiksi joka vuosi miljoonien eurojen arvosta lippuja eri tapahtumiin.

Kuinka nopeasti saamme kampanjan käyntiin?

Siitä kun ainesto on meillä, saamme kampanjan käyntiin yhdessä arkipäivässä.

Minulla ei ole aineistoa?

Pop Median luovat ammattilaiset tuottavat monipuolisesti aineistoja digitaalisiin kanaviin. Asiakkainamme on yrityksiä pienistä perheyrityksistä pörssiyhtiöihin. Pyydä tarjous myös aineistontuotannosta.

Aineisto-ohje

Aineistot
Aineistojen toimitus

Toimitathan aineistot osoitteeseen adops (ÄT) popmedia.fi. Huomioithan että tikettijärjestelmämme ei hyväksy yli 7mt tiedostoja liitetiedostoina, joten lähetäthän sitä suuremmat tiedostot jonkin tiedostopalvelun kautta, kuten wetransfer.com.


Display & mobiilimainonta parhaimmillaan

Laaja tavoittavuus

Yhdistelemällä instream & outstream mainontaa voit tavoittaa käytännössä kaikki haluamasi kontaktit.

Korkea huomioarvo

Olemme panostaneet siihen, että mainokset todella näkyvät ja vaikuttavat medioissamme.

Helppo

Pienillä aineistokustannuksilla saat näyttävän kampanjan, joka skaalautuu haluamallasi tavalla.

Mitattavaa

Display- & mobiilimainonta on mitattavaa ja tulokset todennettavissa. Tiedät aina miten kampanja on toiminut.